Vi bestræber os på at vores råvarer er lokale og glade

Kvalitet i råvaren og bæredygtig fremstilling er af allerhøjeste prioritet. Råvarer fra lokalområdet værdsættes og garnituren fastsættes ud fra dagens grønt leverancer.

Sæsonen igennem sørger sankeren Karen for, at vi er velforsynet med spiseligt fra den frie natur. Det lige fra de første spirer i foråret over sommerens frodige vækst af vilde urter i skov og på mark til sensommerens skovsvampe, bær og nødder.

Inge og Jens Peders 3000 kvm. bugnende køkkenhave forsyner os sæsonen igennem med rødder, salater, krydderurter, løg, beder, bønner, bær, blommer, æbler og alverdens andre spændende sager.

Fiskene er friskfanget og kødet er krogmodnet, hvilket koncentrerer smagen og gør det mørt som smør.

  • “Vi elsker at komme på Café Stranden – og indlever os i stedets liv & udvikling (og karma 😁). Må bare sige, det spiller max. Fra man træder ind ad døren mærkes en ubetinget gæsteindlevelse og en dybfølt evne til at møde én i øjenhøjde 🙏. Fantastisk personale, hvor vi kunne mærke samspillet i restauranten og i køkkenet, den gode tone, det at spille hinanden gode. TAK FOR MAD”

    Jens Eybye
    Via Facebook anmeldelser
  • “Fantastisk lækkert sted, i smukke omgivelser. Mere dansk🇩🇰☀️, og dejligt bliver det ikke😎! Og den burger, er absolut en tur værdig, så besøg Café Stranden! Det dansk det dejlig 🇩🇰❤️!”

    Anders Tollund Christensen
    Via Google anmeldelser
  • “Endnu en skøn aften på vores favoritsted med lækker mad, venlig betjening og vestkystens flotteste udsigt
    5 stjerner herfra ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️”

    Tue Bech Hansen
    Via Facebook anmeldelser
  • “Rigtig hyggeligt sted . Med udsigt ud over vand og stand. God mad og skøn betjening. Et besøg hver.”

    Dorthe Jakobsen
    Via Google anmeldelser
  • ” En fantastisk aften der var arrangeret med Barbara Moleko. Varm velkomst, super lækker mad, champagne og vin var i top. Personale sørgede for os hele aftenen , og så havde vi bord med udsigt til havet😀
    Alt i alt en fantastisk aften på café stranden.”

    Jonna Kobbelgaard
    Via Facebook anmeldelser
  • “Kommer her flere gange i året med min familie og maden er tilpasset årstiden og altid lækker anrettet og smagene er godt sammensat. Personalet er altid super søde og imødekommende! Lækker mad og alt er bare godt! Tak for mad👌”

    Marie Winther
    Via Google anmeldelser
  • “Helt fantastisk lækker mad med superfrisk råvarer. Fik pivfrisk fisk i rigelige mængder, med fire forskellige mayonnaiser. Smukt pyntet med diverse salater, krydderurter. En fryd for både smags og synssansen. Værd at køre efter❤️❤️”

    Mette Kit Bjørn
    Via Facebook anmeldelser
  • “Smukkeste beliggenhed og den lækreste mad, krydret med god betjening – bla. den bedste moules frites vi nogensinde har fået 😋 Vi har været her mange gange og kommer helt sikkert igen og igen 💙”

    Anne-Mette Pedersen
    Via Google anmeldelser
  • “Vi elsker at komme på Café Stranden – og indlever os i stedets liv & udvikling (og karma 😁). Må bare sige, det spiller max. Fra man træder ind ad døren mærkes en ubetinget gæsteindlevelse og en dybfølt evne til at møde én i øjenhøjde 🙏. Fantastisk personale, hvor vi kunne mærke samspillet i restauranten og i køkkenet, den gode tone, det at spille hinanden gode. TAK FOR MAD”

    Jens Eybye
    Via Facebook anmeldelser
  • “Fantastisk lækkert sted, i smukke omgivelser. Mere dansk🇩🇰☀️, og dejligt bliver det ikke😎! Og den burger, er absolut en tur værdig, så besøg Café Stranden! Det dansk det dejlig 🇩🇰❤️!”

    Anders Tollund Christensen
    Via Google anmeldelser
  • “Endnu en skøn aften på vores favoritsted med lækker mad, venlig betjening og vestkystens flotteste udsigt
    5 stjerner herfra ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️”

    Tue Bech Hansen
    Via Facebook anmeldelser
  • “Rigtig hyggeligt sted . Med udsigt ud over vand og stand. God mad og skøn betjening. Et besøg hver.”

    Dorthe Jakobsen
    Via Google anmeldelser
  • ” En fantastisk aften der var arrangeret med Barbara Moleko. Varm velkomst, super lækker mad, champagne og vin var i top. Personale sørgede for os hele aftenen , og så havde vi bord med udsigt til havet😀
    Alt i alt en fantastisk aften på café stranden.”

    Jonna Kobbelgaard
    Via Facebook anmeldelser
  • “Kommer her flere gange i året med min familie og maden er tilpasset årstiden og altid lækker anrettet og smagene er godt sammensat. Personalet er altid super søde og imødekommende! Lækker mad og alt er bare godt! Tak for mad👌”

    Marie Winther
    Via Google anmeldelser
  • “Helt fantastisk lækker mad med superfrisk råvarer. Fik pivfrisk fisk i rigelige mængder, med fire forskellige mayonnaiser. Smukt pyntet med diverse salater, krydderurter. En fryd for både smags og synssansen. Værd at køre efter❤️❤️”

    Mette Kit Bjørn
    Via Facebook anmeldelser
  • “Smukkeste beliggenhed og den lækreste mad, krydret med god betjening – bla. den bedste moules frites vi nogensinde har fået 😋 Vi har været her mange gange og kommer helt sikkert igen og igen 💙”

    Anne-Mette Pedersen
    Via Google anmeldelser

Vi glæder os til at se dig på Henne Strand!

Vi har 150 pladser fordelt på terrassen og inde i restauranten.

Kontakt info