Hold dit næste selskab på Café Stranden
Med Vesterhavet som kulisse, afslappet brasserie-stemning og vestjysk gastronomi skaber vi de perfekte rammer om jeres næste store fejring.
Hvad enten du drømmer om at samle familien til en fødselsdag i selskab med den friske havluft, holde en uforglemmelig firmafest med solnedgangen i første klitrække, eller markere en af livets helt store mærkedage, står vi klar til at byde jer velkommen. På Café Stranden kombinerer vi en uformel, ferieagtig atmosfære med madoplevelser af højeste kvalitet.
Forespørgsel på selskab, event eller øvrige spørgsmål – Kontakt os her.
OBS! Vi modtager ikke bordreservation under 8 personer.

Hvad siger vores gæster?
“Vi elsker at komme på Café Stranden – og indlever os i stedets liv & udvikling (og karma 😁). Må bare sige, det spiller max. Fra man træder ind ad døren mærkes en ubetinget gæsteindlevelse og en dybfølt evne til at møde én i øjenhøjde 🙏. Fantastisk personale, hvor vi kunne mærke samspillet i restauranten og i køkkenet, den gode tone, det at spille hinanden gode. TAK FOR MAD”
Jens EybyeVia Facebook anmeldelser“Fantastisk lækkert sted, i smukke omgivelser. Mere dansk🇩🇰☀️, og dejligt bliver det ikke😎! Og den burger, er absolut en tur værdig, så besøg Café Stranden! Det dansk det dejlig 🇩🇰❤️!”
Anders Tollund ChristensenVia Google anmeldelser“Endnu en skøn aften på vores favoritsted med lækker mad, venlig betjening og vestkystens flotteste udsigt
5 stjerner herfra ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️”
Tue Bech HansenVia Facebook anmeldelser“Rigtig hyggeligt sted . Med udsigt ud over vand og stand. God mad og skøn betjening. Et besøg hver.”
Dorthe JakobsenVia Google anmeldelser” En fantastisk aften der var arrangeret med Barbara Moleko. Varm velkomst, super lækker mad, champagne og vin var i top. Personale sørgede for os hele aftenen , og så havde vi bord med udsigt til havet😀
Alt i alt en fantastisk aften på café stranden.”
Jonna KobbelgaardVia Facebook anmeldelser“Kommer her flere gange i året med min familie og maden er tilpasset årstiden og altid lækker anrettet og smagene er godt sammensat. Personalet er altid super søde og imødekommende! Lækker mad og alt er bare godt! Tak for mad👌”
Marie WintherVia Google anmeldelser“Helt fantastisk lækker mad med superfrisk råvarer. Fik pivfrisk fisk i rigelige mængder, med fire forskellige mayonnaiser. Smukt pyntet med diverse salater, krydderurter. En fryd for både smags og synssansen. Værd at køre efter❤️❤️”
Mette Kit BjørnVia Facebook anmeldelser“Smukkeste beliggenhed og den lækreste mad, krydret med god betjening – bla. den bedste moules frites vi nogensinde har fået 😋 Vi har været her mange gange og kommer helt sikkert igen og igen 💙”
Anne-Mette PedersenVia Google anmeldelser
“Vi elsker at komme på Café Stranden – og indlever os i stedets liv & udvikling (og karma 😁). Må bare sige, det spiller max. Fra man træder ind ad døren mærkes en ubetinget gæsteindlevelse og en dybfølt evne til at møde én i øjenhøjde 🙏. Fantastisk personale, hvor vi kunne mærke samspillet i restauranten og i køkkenet, den gode tone, det at spille hinanden gode. TAK FOR MAD”
Jens EybyeVia Facebook anmeldelser“Fantastisk lækkert sted, i smukke omgivelser. Mere dansk🇩🇰☀️, og dejligt bliver det ikke😎! Og den burger, er absolut en tur værdig, så besøg Café Stranden! Det dansk det dejlig 🇩🇰❤️!”
Anders Tollund ChristensenVia Google anmeldelser“Endnu en skøn aften på vores favoritsted med lækker mad, venlig betjening og vestkystens flotteste udsigt
5 stjerner herfra ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️”
Tue Bech HansenVia Facebook anmeldelser“Rigtig hyggeligt sted . Med udsigt ud over vand og stand. God mad og skøn betjening. Et besøg hver.”
Dorthe JakobsenVia Google anmeldelser” En fantastisk aften der var arrangeret med Barbara Moleko. Varm velkomst, super lækker mad, champagne og vin var i top. Personale sørgede for os hele aftenen , og så havde vi bord med udsigt til havet😀
Alt i alt en fantastisk aften på café stranden.”
Jonna KobbelgaardVia Facebook anmeldelser“Kommer her flere gange i året med min familie og maden er tilpasset årstiden og altid lækker anrettet og smagene er godt sammensat. Personalet er altid super søde og imødekommende! Lækker mad og alt er bare godt! Tak for mad👌”
Marie WintherVia Google anmeldelser“Helt fantastisk lækker mad med superfrisk råvarer. Fik pivfrisk fisk i rigelige mængder, med fire forskellige mayonnaiser. Smukt pyntet med diverse salater, krydderurter. En fryd for både smags og synssansen. Værd at køre efter❤️❤️”
Mette Kit BjørnVia Facebook anmeldelser“Smukkeste beliggenhed og den lækreste mad, krydret med god betjening – bla. den bedste moules frites vi nogensinde har fået 😋 Vi har været her mange gange og kommer helt sikkert igen og igen 💙”
Anne-Mette PedersenVia Google anmeldelser
Vi glæder os til at se dig på Henne Strand!
Vi har 150 pladser fordelt på terrassen og inde i restauranten.
Kontakt info











